poniedziałek, 23 grudnia 2013

PAKOWANIE PREZENTÓW LAST MINUTE!

To jest pierwszy rok, w którym udało mi się spełnić obietnicę, którą składam sobie co roku! Obiecywałam sobie, że zabiorę się za przygotowania do Świąt wcześniej, nie na ostatnią chwilę i UDAŁO SIĘ! :) Mam oczywiście na myśli bieganie po sklepach i pomaganie Świętemu Mikołajowi w pakowaniu prezentów :).

Mimo iż ten element mam już za sobą, a Święta nie odbędą się u mnie, więc odpada sporo obowiązków, to i tak jest jak zwykle sporo zamieszania. U mnie spotęgowane lotem do Polski i pakowaniem się. Ja jestem zabiegana, a Wy prawdopodobnie też macie co robić zamiast zaczytywać się w obszerne posty, więc dziś przedstawiam Wam post w formie zdjęć. Myślę, że nie wymagają one dodatkowych opisów. Jest to szybka inspiracja jak niedrogo i prosto, ale z sercem zapakować prezent na gwiazdkę! Miłego oglądania i pakowania!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Cudne, to confetti podbiło moje serce. Muszę spróbowac za rok:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cieeeeee... Ale piorunujący efekt. Muszę się zgodzić z przedmówcą, szary papier + celafon + konfetti gwiazdkowe, no coś fantastycznego. Jak niewiele potrzeba, żeby prezent wyglądał magicznie, jak gigantyczny cukierek :) Bardzo mi się podobają Twoje propozycje. Zawsze mam problem, jak przyozdobić liścik z imieniem, a tu proszę a'la wieniec i dzięki temu napis już jest atrakcyjniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!