poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowa seria na 2014 rok!

Kochani,

Nie będę się zbytnio rozpisywać podsumowując kończący się właśnie 2013 rok. Był niesłychanie bogaty w wydarzenia, emocje i zmiany. Dziękuję Wam za obecność na blogu, za miłe słowa, komentarze i wsparcie. Nigdy nie sądziłam, że dzielenie się tym co robię na co dzień przyniesie mi tak wielką satysfakcję. Możliwość inspirowania Was rzeczami, które kocham jest spełnieniem moich marzeń!

Wraz z rosnącą oglądalnością bloga postanowiłam w nadchodzącym roku stworzyć dla Was nową, inspirującą serię. Obecna, pojawiająca się w piątki seria TIME FOR KIDS okazała się, ku mojemu zaskoczeniu, strzałem w 10. Chciałam zainspirować Was prostymi, twórczymi pomysłami na spędzenie czasu z dziećmi  w weekendy i nie tylko. Czasem w biegu nie przychodzą nam do głowy nawet najprostsze pomysły i sięgamy wciąż po te same zajęcia, czy zabawy. Zależało mi, aby pokazać Wam jak twórcze działanie integruje rodziców z dziećmi, uczy samodzielności, rozwija wyobraźnię, daje satysfakcję z wykonanego zadania, a przede wszystkim pozwala w  twórczy sposób patrzeć na świat. Mam nadzieję, że seria spełniła swoje zadanie, że inspirowaliście się i swoje dzieci! Seria pozostaje na blogu również w nowym roku!
Nowa seria, którą chcę Was zainspirować pojawiać się będzie co miesiąc. Będzie dawką inspiracji z całego świata. Pragnę bowiem raz w miesiącu pisać Wam o jakimś inspirującym blogu. Pozostanę w tematyce, która najbardziej mnie interesuje, czyli architektura i dekoracja wnętrz, DIY, wszystko co związane z dziećmi, a także zwyczajnie piękne miejsca w sieci, które na długo zapadają w pamięć! Kierować się będę przede wszystkim tym, aby prezentowane blogi inspirowały Was do tworzenia i otaczania się pięknymi rzeczami! Seria nazywać się będzie must see blog! Będziecie ją mogli znaleźć bezpośrednio na pasku menu, oraz poprzez ikonkę na pasku bocznym. Oto ikonka nowej serii na 2014 rok!
Mam nadzieję, że to będzie wartościowe uzupełnienie i wzbogacenie tego, co proponuję Wam na moim blogu. Zapraszam Was do towarzyszenia mi w tym nadchodzącym roku, z pewnością będzie przynajmniej tak inspirujący jak ten, który się kończy. :)

Życzę Wam na nowy rok przede wszystkim tego, żebyście byli zwyczajnie w świecie SZCZĘŚLIWI! Róbcie to, co sprawia Wam największą radość! Otaczajcie się pięknymi rzeczami, zwracajcie uwagę na otaczające Was PIĘKNO i uczcie swoje pociechy cieszyć się tym! Postarajcie się czasem patrzeć na świat oczami naszych małych istotek, a naturalnie na naszych twarzach pojawi się UŚMIECH!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!